Eva Suková
Bakalářská práce
PROMĚNY DIVADLA KOMEDIE
METAMORPHOSIS OF COMEDY THEATER
Anotace:
Pohled na historii Divadla Komedie od jeho vzniku v roce 1930 až do současnosti (duben 2013), se zvýšenou pozorností na období po roce 1989.Proměny divadelní scény, v jejímž prostoru se za osmdesát let vystřídalo několik významných uměleckých souborů nejen s odlišnými tvůrčími koncepcemi, ale také s rozdílnými právními subjektivitami od příspěvkové organizace, přes společnost s ručením omezeným, až …víceAbstract:
Sight on the Theatre Comedy history since its origin in 1930 till present period ( april 2013) with increased attention to the period after the year 1989.Transformation of the theatre stage within which in eighty years period functioned several noted theatre companies with different art or legal conception from allowance subject to civil association upto limited company legal forms.Sight on circumstances …víceKlíčová slova
Divadlo KomedieKlíčová slova
Divadlo Vlasty BurianaKlíčová slova
Městská divadla pražskáKlíčová slova
Pražské komorní divadloKlíčová slova
Divadlo KKlíčová slova
výběrová řízeníKlíčová slova
Divadlo Company.czKlíčová slova
Divadlo Jiřího WolkeraKlíčová slova
Divadlo SemaforKlíčová slova
ekonomická transformaceKlíčová slova
právní subjektivitaKlíčová slova
Divadlo kolektivní tvorbyObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: Eva KEJKRTOVÁ MĚŘIČKOVÁ
- Oponent: Jan VEDRAL
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Autorská kolektivní tvorba inscenace s amatérskou skupinou dospělých vedená pedagogem
Kamila Konývková Kostřicová -
Individualita a kolektiv v rámci herecké tvorby
Martina Šindelářová -
Ota Ornest a Městská divadla pražská
Barbora Vaněčková -
Divadlo Komedie (Pražské komorní divadlo)
Michaela Danielová -
Pražské komorní divadlo v Divadle Komedie
Jan Havlice -
Možnosti transformace Moravského divadla Olomouc, p. o., na jinou právní formu
Radka Pospíšilová -
Transformace Národního divadla a Státní opery z marketingového pohledu
Irena Velichová -
Transformace operního souboru Jihočeského divadla ?
Eva Krenčíková