Optimalizace marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o. – Bc. Václav Poledník
Bc. Václav Poledník
Master's thesis
Optimalizace marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o.
Optimization of the marketing mix in the company Data Servis s.r.o.
Anotácia:
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení pro optimalizaci prvků marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o. Teoretická část práce vymezuje teoretická východiska optimalizace prvků marketingového mixu. Praktická část práce obsahuje analýzu současné skladby marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o. Na základě zjištěných informací jsou navržena doporučení ke stávajícímu marketingovému …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for optimizing the elements of the marketing mix in the company Data Servis s.r.o. The theoretical part of the thesis defines the theoretical basis for optimizing the elements of the marketing mix. The practical part of the work contains an analysis of the current composition of the marketing mix in the company Data Servis s.r.o. Based on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ewex1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLEDNÍK, Václav. \textit{Optimalizace marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o.}. Online. Diplomová práca. Opava: Slezská univerzita v Opavě, School of Business Administration in Karvina. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/wh2ixz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace marketingového mixu konkrétního podniku
Monika Kolodziejová -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Dinara Yusupova -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Petr Cingr -
Optimalizace prvků marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku
Petra Widenková -
Optimalizace prvků marketingového mixu ve vybrané firmě
Jaroslava Nováková -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Maksim Bataev -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Pavel Řepásek