Diagnostika porozumění řeči u dětí s vývojovou dysfázií – Mgr. Helena Pilská
Mgr. Helena Pilská
Diplomová práce
Diagnostika porozumění řeči u dětí s vývojovou dysfázií
Diagnosis of speech understanding by children with the speech development impairment
Anotace:
Téma diplomové práce je Diagnostika porozumění řeči u dětí s vývojovou dysfázií. V teoretické části je popsán vývoj předškolního dítěte, dále pak specificky narušený vývoj řeči. Praktická část se zaměřuje na šetření u dětí předškolního věku se specificky narušeným vývojem řeči. Šetření se zabývá porozuměním řeči.Abstract:
The topis of Diploma Thesis is Diagnosis of speech understanding by children with the specific language impairment. Pre school child development is described in the theoretical part, as well as the specific language impairment. The research on pre school children with specific language impairment is schown in the case study of the Thesis. The research focused on the speech understanding.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e67zh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2011
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová -
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská