Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placementu – Bc. Róbert Dufala
Bc. Róbert Dufala
Diplomová práce
Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placementu
Chování spotřebitele při on-line fitness a využití product placementu
Anotace:
DUFALA, R. Chování spotřebitelů v online fitness a využití product placementu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Práce se zabývá chováním spotřebitelů online fitness a využitím product placementu. Cílem práce je vypracovat návrhy a doporučení pro společnosti, které chtějí vstoupit na trh online fitness nebo které plánují využít product placement k propagaci svých značek nebo …víceAbstract:
DUFALA, R. Online fitness consumer behaviour and the use of product placement. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. The diploma thesis deals with the online fitness consumer behaviour and the use of product placement. The goal of the thesis is to develop proposals and re-commendations for companies that are either aiming to enter the online fitness market or for companies, that are …víceAbstract:
DUFALA, R. Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placemen-tu. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2022. Diplomová práca sa zaoberá chovaním online fitness spotrebiteľa a využitím product placementu. Cieľom práce je vypracovanie návrhov a odporúčaní pre spo-ločnosti, ktoré chcú buď vstúpiť na trh online fitness, alebo ktoré len plánujú využiť product placement …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Studie (účinnosti) product placementu v online hrách s využitím eye trackingu
Alice Paštiková -
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Martin Chrt -
Hodnocení efektivnosti product placementu v online médiích
Adam Šafránek -
Product placement: znalosti a postoje spotřebitelů
Pavlína HRABALOVÁ -
Product placement ve videohrách
Jakub LACHMAN -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Kognitivní procesy spotřebitele a rozpoznávání product placementu na sociálních sítích
Eva Ebermannová -
Marketingová komunikace - product placement
Veronika Schlesingerová