Bc. Róbert Dufala

Master's thesis

Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placementu

Chování spotřebitele při on-line fitness a využití product placementu
Abstract:
DUFALA, R. Chování spotřebitelů v online fitness a využití product placementu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Práce se zabývá chováním spotřebitelů online fitness a využitím product placementu. Cílem práce je vypracovat návrhy a doporučení pro společnosti, které chtějí vstoupit na trh online fitness nebo které plánují využít product placement k propagaci svých značek nebo …more
Abstract:
DUFALA, R. Online fitness consumer behaviour and the use of product placement. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. The diploma thesis deals with the online fitness consumer behaviour and the use of product placement. The goal of the thesis is to develop proposals and re-commendations for companies that are either aiming to enter the online fitness market or for companies, that are …more
Abstract:
DUFALA, R. Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placemen-tu. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2022. Diplomová práca sa zaoberá chovaním online fitness spotrebiteľa a využitím product placementu. Cieľom práce je vypracovanie návrhov a odporúčaní pre spo-ločnosti, ktoré chcú buď vstúpiť na trh online fitness, alebo ktoré len plánujú využiť product placement …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2023
  • Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Reader: Jana Turčínková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade