Denis Prošek

Bakalářská práce

Tvorba obsahové strategie značky

Content strategy as a tool for marketing communication
Anotace:
V předkládané bakalářské práci „Obsahová strategie jako nástroj marketingové komunikace“ je cílem poukázat na vhodnost tvorby obsahu. Práce se zabývá nástrojem obsahového marketingu – obsahovou strategií. Tato strategie byla aplikována na brněnský kulturní podnik Kabinet múz a to především pro jasnější představu jak by mohla být obsahová strategie pro tento typ podniku vypracována. Práce následně navrhuje …více
Abstract:
Target of submitted bachelor thesis “Content strategy as a tool for marketing communication” is to point out suitability of creating content. Thesis handle with tool of content marketing - content strategy. This strategy was applied on Brno’s culture business Kabinet múz which is good option for clearer picture how content strategy for this type of business could be made. Thesis then suggests and evaluate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Adam Polášek, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.