Denis Prošek
Bakalářská práce
Tvorba obsahové strategie značky
Content strategy as a tool for marketing communication
Anotace:
V předkládané bakalářské práci „Obsahová strategie jako nástroj marketingové komunikace“ je cílem poukázat na vhodnost tvorby obsahu. Práce se zabývá nástrojem obsahového marketingu – obsahovou strategií. Tato strategie byla aplikována na brněnský kulturní podnik Kabinet múz a to především pro jasnější představu jak by mohla být obsahová strategie pro tento typ podniku vypracována. Práce následně navrhuje …víceAbstract:
Target of submitted bachelor thesis “Content strategy as a tool for marketing communication” is to point out suitability of creating content. Thesis handle with tool of content marketing - content strategy. This strategy was applied on Brno’s culture business Kabinet múz which is good option for clearer picture how content strategy for this type of business could be made. Thesis then suggests and evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová strategie jako nástroj k řízení neziskových organizací
Karolína Štorková -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Obsahová strategie spolku Lastavica z.s.
Milica Živkovič -
Obsahová strategie Centra Eden
Kateřina Hájková -
Obsahová strategie pro firmu my love bag s.r.o.
Vít Vyvlečka -
Obsahová strategie společnosti L'Oréal
Denisa Surovcová