Bc. Petra Sládečková
Diplomová práce
Klima školy
School climate
Anotace:
Cílem diplomové práce „Klima školy" je vyhodnotit provedené dotazníkové šetření a na základě jeho vyhodnocení zpracovat evaluační zprávu. Zároveň navrhnout další dotazníky pro zjišťování klimatu školy a to pro učitele a rodiče žáků. Tyto poznatky z dotazníkového šetření a z evaluační zprávy mohou posloužit vedení školy při dalším zpracování Školního vzdělávacího programu, školního řádu a taktéž při …víceAbstract:
The aim of the thesis "School climate and its impact on pupil behavior" is evaluated by questionnaire and based on its evaluation process the evaluation report. At the same time propose additional questionnaires for surveys of school climate and for teachers and parents. These findings from the survey and evaluation report can serve the school for further processing of School Education, school system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lm82o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavla Stejskalová
- Oponent: PhDr. Jan Válek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení klimatu školy učiteli 1. stupně ZŠ
Veronika ZEMANČÍKOVÁ -
Role třídního učitele v procesu rozvíjení pozitivního klimatu školní třídy
Denisa SLÁDKOVÁ -
Možnosti diagnostiky psychosociálního klimatu školy
Stanislav Ježek -
Učebnice a další výukové materiály v době pocovidové
Monika Školařová -
Návrh a ověření výukové opory pro výuku oboru kuchař - číšník
Lenka Svobodová -
Vybrané výukové metody při výuce somatologie na střední zdravotnické škole
Hana Keclíková -
Výukové metody u žáků s ADHD
Irena Kořínková -
Klasické a moderní výukové materiály a jejich komparace
Martina Hronová