Bc. Matej Nosek

Bakalářská práce

Specifika marketingového managementu při organizaci sportovní akce

Specifics of Marketing Management in Sport Event Organization
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is to suggest specific changes to improve the organization of 3. year football tournament "Miluj loptu, nie drogy". In the theoretical part is discussed the literature about management, marketing, funding in sport and sport event organization. In the practical part of this thesis is described and analyzed 2. year football tournament „Miluj loptu, nie drogy …více
Abstract:
Hlavným cieľom bakalárskej práce je navrhnúť konkrétne zmeny na zlepšenie organizácie 3. ročníka futbalového turnaja "Miluj loptu, nie drogy". V teoretickej časti sa rozoberá odborná literatúra v oblasti managementu, marketingu, financovania v športe a organizácia športových akcií. Praktická časť popisuje a analyzuje 2. ročník futbalový turnaj „Miluj loptu, nie drogy“.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií