Specifika marketingového managementu při organizaci sportovní akce – Bc. Matej Nosek
Bc. Matej Nosek
Bakalářská práce
Specifika marketingového managementu při organizaci sportovní akce
Specifics of Marketing Management in Sport Event Organization
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is to suggest specific changes to improve the organization of 3. year football tournament "Miluj loptu, nie drogy". In the theoretical part is discussed the literature about management, marketing, funding in sport and sport event organization. In the practical part of this thesis is described and analyzed 2. year football tournament „Miluj loptu, nie drogy …víceAbstract:
Hlavným cieľom bakalárskej práce je navrhnúť konkrétne zmeny na zlepšenie organizácie 3. ročníka futbalového turnaja "Miluj loptu, nie drogy". V teoretickej časti sa rozoberá odborná literatúra v oblasti managementu, marketingu, financovania v športe a organizácia športových akcií. Praktická časť popisuje a analyzuje 2. ročník futbalový turnaj „Miluj loptu, nie drogy“.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tsaoo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza financování českého sportu od platnosti Zákona č. 115/2001 Sb., o podpoře sportu
Michal Kacafírek -
Specifics in the Management of Sport Climbing in European region after it became the Olympic Sport
Anna Michalková -
Management sportu a volnočasových aktivit
Klaudie Polánková -
Management a marketing fotbalového klubu SK Líšeň
Marko Pavkeje -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Management a marketing sportovní akce - Hry Evropského paralympijského výboru pro mládež 2012
Karolína Mikysková -
Sports Marketing after the Financial Crisis
Kateřina Salajková