Bc. Kristina Vlčková

Master's thesis

Společenská odpovědnost firem a sociální marketing

Corporate social responsibility and social marketing
Abstract:
Diplomová práce se ve své teoretické části zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti firem, její implementaci, komunikaci a výhody. Dále se teoretická část zabývá sociálním marketingem, jeho historií, oblastmi působení a sociálním marketingem v neziskových organizacích. Praktická část práce je pak zaměřena na detailní analýzu společnosti Wüsterot
Abstract:
Final thesis is focuses on the issue of corporate social responsibility, its implementation, communication and benefits in the theoretical part. Next topic is social marketing, his history, area of activity and social marketing in nonprofit organizations. The practical part is focused on a detailed analysis of the company Wüsterot.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2014
  • Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní