Regionální a senátní volby 2008 – Ing. Veronika Fořtová
Ing. Veronika Fořtová
Bakalářská práce
Regionální a senátní volby 2008
Regional elections 2008
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje krajským volbám roku 2008, především z pohledu volebních kampaní ČSSD a ODS. Zaměřuje se na způsob, jakým politické strany své kampaně připravily a jaké metody a strategie použily k přesvědčení svých voličů. Teoreticko-metodologická část vymezuje vybrané metody přesvědčování a manipulace, objasňuje nejmedializovanější politicko-společenská témata, obsahuje rozbor politické …víceAbstract:
The bachelor´s disertation deal with the 2008 region election and with camaign´s of ČSSD and ODS party point of view. It focuses on a method, which is used in the political campaign, and wich methods and strategies are used for a persuading the electors. In the theoretical part of the disertation there are mentioned chosen kinds of argumentation and manipulatoin and furthermore it deal with the most …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tfo3u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza klíčových témat volební kampaně ve vybraném krajském městě v komunálních volbách v roce 2014 - České Budějovice
Marek BÍLEK -
Volby a volební systém do Evropského parlamentu
Miloslav Kroc -
Metody přesvědčování, praktické využití
Petra Čiripová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jan Štefina -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Jiří Hurt -
PRVKY PŘESVĚDČOVÁNÍ A MANIPULACE V TITULCÍCH DENNÍHO TISKU V LIDOVÝCH NOVINÁCH
Katarzyna Wawrzyńska -
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Veronika Štědráková -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Miroslav Jobák