Bc. Michaela MONDEKOVÁ
Master's thesis
Jazyk propagačních tiskovin
Language of promotional printed material
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na zkoumání jazykových prostředků v propagačních tiskovinách, a to v akčních letácích a v ženských časopisech. V teoretické části práce se seznamujeme s odbornou literaturou a základními pojmy. Praktická část je věnována analýze a klasifikaci získaného jazykového materiálu. V závěru práce vyhodnocujeme a shrnujeme získané poznatky.Abstract:
This diploma thesis deals with language of promotional printed material, in action leaflets and in women's magazines. In the theoretical part of the thesis, we acquaint ourselves with reference books and basic terms. The practical part is devoted to the analysis and classification of the language material obtained. At the end of the thesis, we evaluate and summarize the acquired findings.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jana Vaňková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MONDEKOVÁ, Michaela. Jazyk propagačních tiskovin. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / AJ-ČJ
Theses on a related topic
-
Jazyk propagačních tiskovin
Michaela ONDRIŠÍKOVÁ -
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni -
Jazyk propagačních tiskovin
Michaela ONDRIŠÍKOVÁ -
Jazyk reklamy
Tereza BÁRTOVÁ -
Jazyk a styl módních časopisů
Eliška Cetkovská -
Propagandistické letecké letáky za druhé světové války
Antonín ŠREJBER -
Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby
Aneta Ešnerová -
Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby
Eva Havlasová