Jazyk propagačních tiskovin – Bc. Michaela MONDEKOVÁ
Bc. Michaela MONDEKOVÁ
Diplomová práce
Jazyk propagačních tiskovin
Language of promotional printed material
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na zkoumání jazykových prostředků v propagačních tiskovinách, a to v akčních letácích a v ženských časopisech. V teoretické části práce se seznamujeme s odbornou literaturou a základními pojmy. Praktická část je věnována analýze a klasifikaci získaného jazykového materiálu. V závěru práce vyhodnocujeme a shrnujeme získané poznatky.Abstract:
This diploma thesis deals with language of promotional printed material, in action leaflets and in women's magazines. In the theoretical part of the thesis, we acquaint ourselves with reference books and basic terms. The practical part is devoted to the analysis and classification of the language material obtained. At the end of the thesis, we evaluate and summarize the acquired findings.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Vaňková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MONDEKOVÁ, Michaela. Jazyk propagačních tiskovin. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-ČJ
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk propagačních tiskovin
Michaela ONDRIŠÍKOVÁ -
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni -
Jazyk propagačních tiskovin
Michaela ONDRIŠÍKOVÁ -
Jazyk reklamy
Tereza BÁRTOVÁ -
Jazyk a styl módních časopisů
Eliška Cetkovská -
Propagandistické letecké letáky za druhé světové války
Antonín ŠREJBER -
Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby
Aneta Ešnerová -
Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby
Eva Havlasová