Hodnocení začlenění žáka se specifickými vzdělávacími potřebami do hodin běžné tělesné výchovy – Mgr. Lýdie Brázdová
Mgr. Lýdie Brázdová
Bakalářská práce
Hodnocení začlenění žáka se specifickými vzdělávacími potřebami do hodin běžné tělesné výchovy
Evaluation of inclusion of pupil with special education needs to common physical education
Anotace:
Bakalářská práce je teoreticko-empirického charakteru. Tématem práce je začlenění žáka se specifickými vzdělávacími potřebami do hodin běžné tělesné výchovy. První část práce je zaměřená na současný stav inkluzivního vzdělávání v České republice. Dále jsou v práci popsány čtyři diagnózy - porucha autistického spektra, porucha pozornosti a hyperaktivity, mentální retardace a dětská mozková obrna, které …víceAbstract:
This bachelor thesis is a theoretical and empirical nature. The theme of the thesis is the inclusion of pupil with special education needs to common physical education. The first part of the thesis is focused on the current state of inclusive education in the Czech Republic. Furthermore, the thesis described four diagnoses - autism spectrum disorder, attention deficit hyperactivity disorder, mental …víceKlíčová slova
Inkluzivní vzdělávání specifické vzdělávací potřeby porucha autistického spektra porucha pozornosti a hyperaktivity mentální retardace dětská mozková obrna tělesná výchova inclusive education special education needs autism spectrum disorder attetion deficit hyperactivity disorder mental retardation cerebral palsy physical education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n1vo4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Alena Skotáková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Sklenaříková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRÁZDOVÁ, Lýdie. \textit{Hodnocení začlenění žáka se specifickými vzdělávacími potřebami do hodin běžné tělesné výchovy}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/wi5ou3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Animátor sportovních aktivit
Práce na příbuzné téma
-
Vztahy a postoje svěřenců ve Výchovně léčebném oddělení Přestavlky
Andrea Čermáková -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou u předškolních dětí
Lýdie Rejnartová -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou na střední škole
Jaroslava Janoušková -
Využití metody EEG-biofeedback ke zmírnění obtíží žáka s poruchou pozornosti
Hana Smolánová -
Výchova a vzdělávání jedince s poruchou pozornosti a hyperaktivitou
Daniel SÝKORA -
Žák s poruchou pozornosti a hyperaktivitou na střední škole
Gabriela Čechová -
Open Therapy of Autism, terapie u dětí s poruchou autistického spektra.
Adéla ŠVONCOVÁ -
Kritické srovnání přístupů používaných při práci s dětmi s poruchou autistického spektra
Andrea Kochová