Poj Nuangniyom Netsiri

Master's thesis

Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing

Aplikace zpracovaného přirozeného jazyka pro zlepšení kvalitativního výzkumu v marketingu
Anotácia:
Porozumění chování spotřebitelů je nezbytné pro vyvíjení efektivních marketingových strategií. Průzkum trhu často využívá tradiční kvalitativní analýzu k odhalení motivací spotřebitelů. Malá velikost vzorků ale omezuje schopnost tvořit závěry na úrovni celé populace. Analýza velkých vzorků by však byla časově náročná. Kvalitativní průzkum je také náchylný k lidským chybám, subjektivitě, a předsudkům …viac
Abstract:
Understanding consumer behavior is essential for effective marketing strategies. Market research often employs conventional qualitative analysis to uncover the motivations driving consumer purchases. However, a small sample size limits the ability to draw population-level conclusions, while analyzing large-scale data can be time-consuming. Moreover, qualitative research is prone to human error, subjectivity …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
  • Vedúci: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Gollam Rabby

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90831