Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing – Poj Nuangniyom Netsiri
Poj Nuangniyom Netsiri
Diplomová práce
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Aplikace zpracovaného přirozeného jazyka pro zlepšení kvalitativního výzkumu v marketingu
Anotace:
Porozumění chování spotřebitelů je nezbytné pro vyvíjení efektivních marketingových strategií. Průzkum trhu často využívá tradiční kvalitativní analýzu k odhalení motivací spotřebitelů. Malá velikost vzorků ale omezuje schopnost tvořit závěry na úrovni celé populace. Analýza velkých vzorků by však byla časově náročná. Kvalitativní průzkum je také náchylný k lidským chybám, subjektivitě, a předsudkům …víceAbstract:
Understanding consumer behavior is essential for effective marketing strategies. Market research often employs conventional qualitative analysis to uncover the motivations driving consumer purchases. However, a small sample size limits the ability to draw population-level conclusions, while analyzing large-scale data can be time-consuming. Moreover, qualitative research is prone to human error, subjectivity …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90831
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Gollam Rabby
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90831
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Practical use of natural language processing in education technology
Dominik Hartinger -
Scalability of Semantic Analysis in Natural Language Processing
Radim Řehůřek -
IMPACT OF TECHNOLOGICAL READINESS ON ADOPTING ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN ACCOUNTING
Huzaifa Mahmood Al Bari -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla