Komunikační strategie obcí III. stupně – Marta Bláhová
Marta Bláhová
Diplomová práce
Komunikační strategie obcí III. stupně
Communication Strategies of Municipalities of the Third Grade
Anotace:
Cílem této diplomové práce je prostřednictvím zhodnocení současného stavu komunikační strategie a interpretace dat získaných v dotazníkovém šetření navrhnout úpravu stávající komunikační strategie Prahy 8. V práci jsou použity metody syntézy, deskripce, analýzy a vlastní výzkum. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s problematikou, v praktické části práce je zhodnocena stávající …víceAbstract:
The aim of this thesis is to assess the present communication strategy of the Prague 8th municipal district and the relevant data collected in the questionnaire in order to recommend a set of amendments. Following methods were used in the thesis: synthesis, description, analysis and a field research. The theoretical part provides definitions of basic concepts connected to the subject of this research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50026
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: Jana Krbová
- Oponent: Michal Motyčka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50026
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie při náboru studentů
Nikola Vrtišková -
Komunikační strategie v oblasti životního prostředí a ochrany přírodních zdrojů
Zuzana Brenesselová -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises in the area of employee engagement with regards to the employees’ age
Roxana-Anka Hinzmann -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Differences in the use of communication tools among European cultures
Nicole Knöpfli -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Využití Citizen Journalism v nevládních neziskových organizacích
Zuzana Kolková