Proměny tematického a žánrového spektra časopisu Nový Prostor – Bc. Iva Skořepová
Bc. Iva Skořepová
Bakalářská práce
Proměny tematického a žánrového spektra časopisu Nový Prostor
Thematic and genre changes of magazine Nový Prostor
Anotace:
Práce přináší základní poznatky o moderním fenoménu pouličních časopisů. Popisuje odlišné strategie prosazované při medializaci sociální problematiky a konkrétní příklady světových streetpaperů. Zaměřuje se na konceptuální vývoj časopisu Patron a Nový Prostor v letech 1999 -2008. Zvláštní důraz je kladen na proměny jejich tematického a žánrového spektra.Abstract:
The work tries to define rudimentary informations about progressive phenomenon street-sold magazines. Describes different policies promoting social issues and concretes some street papers. Focal point of this bachelor work is in particular description of thematics and genres changes of street paper Patron and Nový Prostor in 1999-2008.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2009
- Vedoucí: Mgr. Jiří Studený, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skořepová, Iva. Proměny tematického a žánrového spektra časopisu Nový Prostor. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Historické vědy / Historicko-literární studia
Práce na příbuzné téma
-
Subjektivně vnímaná kvalita života prodejců časopisu Nový prostor
Nikol Klimešová -
Příprava projektu „Kup kávu prodejci časopisu Nový Prostor“
Sabina Buziová -
Přínos prodeje časopisu Nový prostor pro prodejce
Denisa Slávková -
Časopis "Nový Prostor" coby nový začátek
Tereza Tichá -
Etická reflexe pomoci lidem bez přístřeší skrze prodej časopisu Nový Prostor.
Veronika SIEBEROVÁ -
Časopis Nový Prostor a jeho očekávaná role ve zlepšení kvality života prodejců
Martin Němeček -
Ochota olomouckých kaváren a veřejnosti k zapojení do projektu "Kup kávu prodejci časopisu Nový Prostor"
Sabina BUZIOVÁ -
Ekonomika a management aktivit časopisu Nový Prostor jako specifického druhu organizace
Lucie Hrubešová