Bc. Klára Chlupatá

Diplomová práce

Vývoj reklamy a vzájemné srovnání jednotlivých mediálních kanálů v letech 2010-2012

Development of advertisement and mutual comparison of individual media channels in 2010-2012
Anotace:
Práce pojednává o vzájemném porovnávání jednotlivých mediálních kanálů - rozhlas, televize, tisk, outdoor a Internet. Prostřednictvím mediálních analýz a výzkumů jsou tato média uvedena do vztahu s reklamou a možnostmi, jak v nich reklamu využít. Součástí práce je také dotazník, týkající se názorů a povědomí, vybraného okruhu respondentů, na oblast jednotlivých druhů reklam.
Abstract:
The work deals with the comparison each media channels - radio, television, print, outdoor and Internet. Through media analyzes and researches the media are brought into relationship with advertising and a way of advertising their use. The work also includes a questionnaire on the opinions and awareness of a selected group of respondents, the area of each type of advertising.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze