Vývoj reklamy a vzájemné srovnání jednotlivých mediálních kanálů v letech 2010-2012 – Bc. Klára Chlupatá
Bc. Klára Chlupatá
Diplomová práce
Vývoj reklamy a vzájemné srovnání jednotlivých mediálních kanálů v letech 2010-2012
Development of advertisement and mutual comparison of individual media channels in 2010-2012
Anotace:
Práce pojednává o vzájemném porovnávání jednotlivých mediálních kanálů - rozhlas, televize, tisk, outdoor a Internet. Prostřednictvím mediálních analýz a výzkumů jsou tato média uvedena do vztahu s reklamou a možnostmi, jak v nich reklamu využít. Součástí práce je také dotazník, týkající se názorů a povědomí, vybraného okruhu respondentů, na oblast jednotlivých druhů reklam.Abstract:
The work deals with the comparison each media channels - radio, television, print, outdoor and Internet. Through media analyzes and researches the media are brought into relationship with advertising and a way of advertising their use. The work also includes a questionnaire on the opinions and awareness of a selected group of respondents, the area of each type of advertising.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9644/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHLUPATÁ, Klára. \textit{Vývoj reklamy a vzájemné srovnání jednotlivých mediálních kanálů v~letech 2010-2012}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/wiccpa/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v podmínkách reklamního projektu Marlboro Red Racing School
Jan Brácha -
Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style
Petr Šidlo -
Postavení mužů na trhu práce v závislosti na jejich věku
Andreevová Andreevová -
Změny na trhu práce v KHK po koronavirové krizi
Karolína Vrzáčková -
Změny na trhu pojištění motorových vozidel na českém pojistném trhu
Tereza Pužmanová -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Aktuální situace na trhu práce na Šumpersku a možnosti jejího řešení
Monika Bajaníková