Návrh nové marketingové strategie pro startup Eco Fashion Labels – Richard Jošek
Richard Jošek
Diplomová práce
Návrh nové marketingové strategie pro startup Eco Fashion Labels
Proposal of a new marketing strategy for the startup Eco Fashion Labels
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl vytvořit marketingový plán pro startup Eco Fashion Labels se zaměřením na marketingovou strategii mezinárodní expanze s využitím navržených komunikačních a propagačních nástrojů. Teoretická část popisuje vývoj marketingových koncepcí, specifika marketingu pro startupy a nástroje online marketingu. Součástí je i popis marketingového plánu a všech hlavních náležitostí, …víceAbstract:
This diploma thesis aims to create a marketing plan for the startup Eco Fashion Labels with a focus on the marketing strategy of international expansion using the proposed communication and promotional tools. The theoretical part describes the development of marketing concepts, the specifics of marketing for startups and online marketing tools. It also includes a description of the marketing plan and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84472
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Lukáš Lískovec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84472
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Success factors for sustainable international expansion of companies originated in the Czech Republic
Štěpán Mejzlík -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketingový plán startup projektu v online podnikání
Eliška Griffiths -
Marketingový plán pro online služby zdravotní pojišťovny
David Janák -
Marketingová strategie a marketingový plán pro využití nástrojů online marketingu
Dominik Knopp -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Návrh marketingového plánu pro online kurzy
Matouš Novotný