Připravenost absolventů oboru Učitelství pro 1. stupeň základních škol na výuku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v hlavním vzdělávacím proudu – Kateřina GRYŽBOŇOVÁ
Kateřina GRYŽBOŇOVÁ
Diplomová práce
Připravenost absolventů oboru Učitelství pro 1. stupeň základních škol na výuku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v hlavním vzdělávacím proudu
Individually perceived Readiness of primary schools teachers for education of pupils with SEN in mainstream classes
Anotace:
Ústředním tématem diplomové práce je vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na území České republiky. Inkluzi - nynější model jejich edukace, popisuje jak v obecné rovině, tak v její konkrétní aplikaci na české školství. Součástí teoretické části je také analýza nových požadavků, které jsou na učitele v rámci inkluze kladeny. Výzkumná část se pak snaží zjistit, jak se pedagogové 1. stupně …víceAbstract:
The main theme of the diploma thesis is education of pupils with SEN in the Czech Republic. Inclusion, which is current model of theirs education, is described there. The main focus is on its implementation on Czech conditions. There is also analysis of requirements, which inclusion puts on teachers. The research part tries to answer on question: Did primary schools teachers feel they are ready for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Jeřábková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRYŽBOŇOVÁ, Kateřina. \textit{Připravenost absolventů oboru Učitelství pro 1. stupeň základních škol na výuku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v hlavním vzdělávacím proudu}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/wigwni/.
Jak správně citovat práci
GRYŽBOŇOVÁ, Kateřina. Připravenost absolventů oboru Učitelství pro 1. stupeň základních škol na výuku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v hlavním vzdělávacím proudu. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva