Comparative Analysis of New Trends in Ski Resort Marketing – Helena Taxová
Helena Taxová
Diplomová práce
Comparative Analysis of New Trends in Ski Resort Marketing
Komparativní analýza nových trendů v marketingu lyžařských středisek
Anotace:
Základní cíle této diplomové práce jsou tři. Zaprvé, práce má za cíl analyzovat marketing lyžařských středisek na základě dostupných teorií o marketingu turistických destinací. To je zároveň podpořeno současnými trendy a osvědčenými postupy založených na osobních zkušenostech či výzkumu. Dále byly definovány všeobecné hypotézy o chování návštěvníků lyžařských středisek. Na základě kvantitativního výzkumu …víceAbstract:
The purpose of this thesis is three-fold. First, it explored the ski resort marketing based on place and destination marketing theories. New trends and best practices support the theory by practical examples from the field and online research. Moreover, general hypotheses about ski resorts' visitors were defined. The second objective was to analyze the behavior of ski resorts' visitors based on a quantitative …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36026
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Gina Cook
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36026
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing vybrané turistické destinace
Bára Kašová -
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Anastasiya Piatrenka -
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Tomáš Veselý -
Marketingová analýza turistické destinace Šumava
Adéla Dvořáková -
Digitální marketing v cestovním ruchu - Zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií
Klára Špačková -
Přeshraniční lyžařské areály
Pavel Trčala