Comparative Analysis of New Trends in Ski Resort Marketing – Helena Taxová
Helena Taxová
Master's thesis
Comparative Analysis of New Trends in Ski Resort Marketing
Komparativní analýza nových trendů v marketingu lyžařských středisek
Abstract:
Základní cíle této diplomové práce jsou tři. Zaprvé, práce má za cíl analyzovat marketing lyžařských středisek na základě dostupných teorií o marketingu turistických destinací. To je zároveň podpořeno současnými trendy a osvědčenými postupy založených na osobních zkušenostech či výzkumu. Dále byly definovány všeobecné hypotézy o chování návštěvníků lyžařských středisek. Na základě kvantitativního výzkumu …moreAbstract:
The purpose of this thesis is three-fold. First, it explored the ski resort marketing based on place and destination marketing theories. New trends and best practices support the theory by practical examples from the field and online research. Moreover, general hypotheses about ski resorts' visitors were defined. The second objective was to analyze the behavior of ski resorts' visitors based on a quantitative …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36026
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Gina Cook
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36026
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Online marketing vybrané turistické destinace
Bára Kašová -
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Anastasiya Piatrenka -
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Tomáš Veselý -
Marketingová analýza turistické destinace Šumava
Adéla Dvořáková -
Digitální marketing v cestovním ruchu - Zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií
Klára Špačková -
Přeshraniční lyžařské areály
Pavel Trčala