Přístup bezpodmínečného přijetí dítěte pedagogem a jeho podíl na utváření dětské osobnosti – Jana Válková
Jana Válková
Bachelor's thesis
Přístup bezpodmínečného přijetí dítěte pedagogem a jeho podíl na utváření dětské osobnosti
Approach of Unconditional Admission of a Child by a Pedagogue and Their Role in Forming of Child Personality
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá přístupem bezpodmínečného přijetí dítěte pedagogem a tím, jaké má bezpodmínečné přijetí podíl na utváření dětské osobnosti. Cílem práce je prozkoumat kvalitu pedagogických přístupů na různých typech škol v zaměření především na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Zjištění, jakým způsobem je přístup bezpodmínečného přijetí vůči nim uplatňován. Práce je rozdělena na …moreAbstract:
This final thesis deals with approach of unconditional acceptance of the child by his pedagogue and also focus on question what share unconditional acceptance has in shaping child´s personality. The aim of the thesis is to analyse the quality of pedagogical approaches on different types of school facilities with special attention to students with special educational needs. Finding out how is the approach …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁLKOVÁ, Jana. \textit{Přístup bezpodmínečného přijetí dítěte pedagogem a jeho podíl na utváření dětské osobnosti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2024. Available from: https://theses.cz/id/wik565/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Válková, Jana. Přístup bezpodmínečného přijetí dítěte pedagogem a jeho podíl na utváření dětské osobnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ