Jana Válková

Bachelor's thesis

Přístup bezpodmínečného přijetí dítěte pedagogem a jeho podíl na utváření dětské osobnosti

Approach of Unconditional Admission of a Child by a Pedagogue and Their Role in Forming of Child Personality
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá přístupem bezpodmínečného přijetí dítěte pedagogem a tím, jaké má bezpodmínečné přijetí podíl na utváření dětské osobnosti. Cílem práce je prozkoumat kvalitu pedagogických přístupů na různých typech škol v zaměření především na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Zjištění, jakým způsobem je přístup bezpodmínečného přijetí vůči nim uplatňován. Práce je rozdělena na …more
Abstract:
This final thesis deals with approach of unconditional acceptance of the child by his pedagogue and also focus on question what share unconditional acceptance has in shaping child´s personality. The aim of the thesis is to analyse the quality of pedagogical approaches on different types of school facilities with special attention to students with special educational needs. Finding out how is the approach …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Válková, Jana. Přístup bezpodmínečného přijetí dítěte pedagogem a jeho podíl na utváření dětské osobnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe