Ing. Kristýna Reichenauerová

Master's thesis

Případová studie přípravy a průběhu reklamní kampaně v developerské společnosti

Case study of preparation and conduct advertising campaign in the development’s company
Abstract:
Cílem práce je vytvoření fiktivní reklamní kampaně pro společnost, která se zabývá prodejem realit. Je nutno zmapovat konkurenci, která je i v případě regionálního trhu velmi rozvinutá. Je tedy nezbytné, aby tato konkrétní realitní kancelář měla detailně připravenou marketingovou komunikaci a reklamní kampaň. Společnost si svou kampaň realizuje sama, díky svému marketingovému oddělení. Marketingové …more
Abstract:
Work aims to create a fictitious advertising campaign for a company that sells realit. It is necessary to watch competition, which is also a regional market, well developed. It is therefore necessary for this particular real estate office to have detailed prepare marketing communications and advertising campaign. the company makes its campaign with its own marketing department. The marketing department …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2011
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní