Mykola HAMOR

Bachelor's thesis

Image města Plzně pohledem studentů Západočeské univerzity v Plzni

The Image of the Pilsen City from the perspective of students University of West Bohemia
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na image města Plzně. Na začátku práce jsou teoreticky vymezeny pojmy image a identita. Dále se teoretická část zabývá charakteristikou městského marketingu jako nástroje pro tvorbu a zlepšení image. V městském marketingu je vysvětlen pojem marketingový mix obce, marketingové strategie města a městská komunikace. Praktická část charakterizuje město Plzeň jako takové …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the image of the city of Pilsen. At the beginning of the thesis, the concepts of image and identity are theoretically defined. The theoretical part deals with the characteristics of urban marketing as a tool for creating and improving the image. The concepts of a community marketing mix, city marketing strategies and urban communication are explained in the urban …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HAMOR, Mykola. Image města Plzně pohledem studentů Západočeské univerzity v Plzni. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/