Image města Plzně pohledem studentů Západočeské univerzity v Plzni – Mykola HAMOR
Mykola HAMOR
Bachelor's thesis
Image města Plzně pohledem studentů Západočeské univerzity v Plzni
The Image of the Pilsen City from the perspective of students University of West Bohemia
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na image města Plzně. Na začátku práce jsou teoreticky vymezeny pojmy image a identita. Dále se teoretická část zabývá charakteristikou městského marketingu jako nástroje pro tvorbu a zlepšení image. V městském marketingu je vysvětlen pojem marketingový mix obce, marketingové strategie města a městská komunikace. Praktická část charakterizuje město Plzeň jako takové …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the image of the city of Pilsen. At the beginning of the thesis, the concepts of image and identity are theoretically defined. The theoretical part deals with the characteristics of urban marketing as a tool for creating and improving the image. The concepts of a community marketing mix, city marketing strategies and urban communication are explained in the urban …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAMOR, Mykola. Image města Plzně pohledem studentů Západočeské univerzity v Plzni. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Geography / Economic and Regional Geography
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum školy bruslení
Jana Vacková -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk
Ivana JIRÁSKOVÁ -
Marketingový výzkum s využitím Mystery aktivit
Pavel Šilinger -
Marketingový výzkum na vybraném trhu
Anastasiia Krashennikova -
Marketingový výzkum: význam centra města v nákupních preferencích obyvatel Znojma a okolí
Tomas Kral -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Denisa Braunová -
Marketingový výzkum preferencí využití nerostných surovin při výstavbě obytných domů
Veronika Bartoňová