Image města Plzně pohledem studentů Západočeské univerzity v Plzni – Mykola HAMOR
Mykola HAMOR
Bachelor's thesis
Image města Plzně pohledem studentů Západočeské univerzity v Plzni
The Image of the Pilsen City from the perspective of students University of West Bohemia
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na image města Plzně. Na začátku práce jsou teoreticky vymezeny pojmy image a identita. Dále se teoretická část zabývá charakteristikou městského marketingu jako nástroje pro tvorbu a zlepšení image. V městském marketingu je vysvětlen pojem marketingový mix obce, marketingové strategie města a městská komunikace. Praktická část charakterizuje město Plzeň jako takové …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the image of the city of Pilsen. At the beginning of the thesis, the concepts of image and identity are theoretically defined. The theoretical part deals with the characteristics of urban marketing as a tool for creating and improving the image. The concepts of a community marketing mix, city marketing strategies and urban communication are explained in the urban …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAMOR, Mykola. Image města Plzně pohledem studentů Západočeské univerzity v Plzni. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Geography / Economic and Regional Geography
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum školy bruslení
Jana Vacková -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk
Ivana JIRÁSKOVÁ -
Marketingový výzkum s využitím Mystery aktivit
Pavel Šilinger -
Marketingový výzkum na vybraném trhu
Anastasiia Krashennikova -
Marketingový výzkum: význam centra města v nákupních preferencích obyvatel Znojma a okolí
Tomas Kral -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Denisa Braunová -
Marketingový výzkum preferencí využití nerostných surovin při výstavbě obytných domů
Veronika Bartoňová