Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii – Bc. Victoire Masnerova
Bc. Victoire Masnerova
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
The Factors Influencing Customers Behaviour in Gastronomy
Abstract:
Práce se zaměřuje na oblast spotřebitelského rozhodování v gastronomii a identifikuje faktory ovlivňující chování spotřebitele v jednotlivých fázích rozhodovacího procesu. Účelem této studie je vytvořit návrh, který povede ke splnění obchodních cílů v době pandemie studiem různých faktorů ovlivňujících chování zákazníků.Abstract:
The research focuses on the area of consumer decision-making in gastronomy and identifies factors influencing consumer behaviour in various stages of the decision-making process. The purpose of this study is to create a design that leads to meeting business goals during the time of the pandemic through studying different factors influencing customer behaviour.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/tjr5p/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kamila Prokopová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ