Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii – Bc. Victoire Masnerova
Bc. Victoire Masnerova
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
The Factors Influencing Customers Behaviour in Gastronomy
Anotace:
Práce se zaměřuje na oblast spotřebitelského rozhodování v gastronomii a identifikuje faktory ovlivňující chování spotřebitele v jednotlivých fázích rozhodovacího procesu. Účelem této studie je vytvořit návrh, který povede ke splnění obchodních cílů v době pandemie studiem různých faktorů ovlivňujících chování zákazníků.Abstract:
The research focuses on the area of consumer decision-making in gastronomy and identifies factors influencing consumer behaviour in various stages of the decision-making process. The purpose of this study is to create a design that leads to meeting business goals during the time of the pandemic through studying different factors influencing customer behaviour.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/tjr5p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MASNEROVA, Victoire. \textit{Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/wivj02/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kamila Prokopová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ