Online nástroje pro formativní hodnocení na základní škole – Mgr. Adam PIZÚR
Mgr. Adam PIZÚR
absolventská práce studenta CŽV
Online nástroje pro formativní hodnocení na základní škole
Online tools for formative assessment in primary school
Anotácia:
Závěrečná práce se zabývá online nástroji pro formativní hodnocení na vybrané základní škole. V úvodu je popsána vybraná základní škola a problematika distančního vzdělávání. Druhá část je věnována rešerši vybraných online nástrojů pro formativní hodnocení. Třetí část popisuje tvorbu metodických materiálů a návodů na tyto nástroje s ohledem na potřeby učitelů. Čtvrtá část mapuje zkušenosti učitelů …viacAbstract:
The final work focuses on some online tools for formative assessment in a chosen primary school. In the first part the chosen primary school and the problematics of distance education are described. The second part is devoted to a search of selected online tools for formative assessment. The third part describes the formation of methodological materials and instructions for these tools considering …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2021
- Vedúci: PhDr. RNDr. Martin Žáček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PIZÚR, Adam. Online nástroje pro formativní hodnocení na základní škole. Ostrava, 2021. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of Scienceceloživotní / odbor:
Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností / Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností
Práce na příbuzné téma
-
Distanční výuka v primární škole během pandemie nemoci covid-19: případová studie
Tereza Čepeláková -
Distanční výuka na základní škole z pohledu žáků, učitelů a rodičů.
Kristýna Fojtů -
Distanční výuka v době covidu pohledem žáků SŠ
Vladimíra THOMAIEROVÁ -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Distanční výuka a specifika distanční výuky ve speciálních školách
Alena Tomasová -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Distanční vyúka odborného knihovnického vzdělávání pohledem učitelů
Daniel Denk