Bc. Lucie Havlíčková

Master's thesis

Implementace globální marketingové strategie vzdělávací společnosti na lokální trh

Implementation of a Global Marketing Strategy of Educational Company into the Local Market Place
Abstract:
Marketingová komunikace v nadnárodních vzdělávacích a poradenských společnostech má základ v jednotné globální filozofii, avšak lokálně by vždy měla být uzpůsobena kulturně-sociálnímu prostředí dané země. Nejen dokonalá znalost, ale i respekt k tradicím a hodnotám lokálního trhu a jejich skutečné přijetí, je základem pro vytvoření úspěšné komunikační strategie. Společnosti nabízející na trhu služby …more
Abstract:
Marketing communication in multinational training and consulting companies is grounded in a single, global philosophy; locally it should always be tailored to the cultural / social environment of the country. This is not only to provide sound knowledge, but also to give respect for local traditions and values and their acceptance, and this is the basis for a successful communication strategy. Many …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní