Implementace globální marketingové strategie vzdělávací společnosti na lokální trh – Bc. Lucie Havlíčková
Bc. Lucie Havlíčková
Diplomová práce
Implementace globální marketingové strategie vzdělávací společnosti na lokální trh
Implementation of a Global Marketing Strategy of Educational Company into the Local Market Place
Anotace:
Marketingová komunikace v nadnárodních vzdělávacích a poradenských společnostech má základ v jednotné globální filozofii, avšak lokálně by vždy měla být uzpůsobena kulturně-sociálnímu prostředí dané země. Nejen dokonalá znalost, ale i respekt k tradicím a hodnotám lokálního trhu a jejich skutečné přijetí, je základem pro vytvoření úspěšné komunikační strategie. Společnosti nabízející na trhu služby …víceAbstract:
Marketing communication in multinational training and consulting companies is grounded in a single, global philosophy; locally it should always be tailored to the cultural / social environment of the country. This is not only to provide sound knowledge, but also to give respect for local traditions and values and their acceptance, and this is the basis for a successful communication strategy. Many …víceKlíčová slova
Klíčová slova Vzdělávací a poradenská společnost Spojené království Česká republika marketingová strategie marketingová komunikace marketingový mix kulturně sociální prostředí nadnárodní globální lokální kulturní dimenze interkulturní marketing Training and consulting company the United Kingdom the Czech Republic marketing strategy marketing communication marketing mix cultural social environment multinational global local cultural dimension intercultural marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rho32/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
How to attract talents and how to sustain their motivation
Rafayel Harutyunyan -
Komparace incentiv čínských veřejných a soukromých zahraničních investic a jejich hospodářsko-politické dopady v subsaharské Africe se zaměřením na Nigérii a Keňu v letech 2003-2021
František Urych -
Atraktivita firem velké čtyřky a obdobných konzultačních firem pohledem studentů a absolventů VŠ
Klára Šlingrová -
Analýza péče o spolupracovníky ve společnostech OVB Allfinanz, a.s. ČR a Partners Financial Services, a.s.
Jana Mejtová -
Analýza a návrh informačního systému pro plánování a reporting
Radek Dobrovolný -
Kulturní a sociální prostředí Spojených arabských emirátů
Eva Kindlová -
Kulturní a sociální prostředí Švýcarska
Matěj Vostruha -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá