Analýza brandu turistické oblasti Toulava – Kateřina Kafková
Kateřina Kafková
Bakalářská práce
Analýza brandu turistické oblasti Toulava
Brand analysis of the destination management organization Toulava
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou brandu destinace Toulava. Destinace Toulava se rozkládá na pomezí Jihočeského a Středočeského kraje v okolí města Tábor. Cílem bakalářské práce je v teoretické části shrnout dosavadní dostupné informace o marketingu destinačních oblastí a konkrétně destinaci Toulava a na základě dotazníkového šetření v praktické části zjistit míru znalosti značky Toulava mezi …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the brand of the destination management organization Toulava. Toulava is situated on the borders of South Bohemian and the Middle Bohemian near the city Tábor. The aim of bachelor thesis is to summarize accessible information about marketing of the destination management organization and specifically destination Toulava. The practical part contains a questionnaire. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79261
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: Jiří Vaníček
- Oponent: Blanka Bejdáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79261
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí
Zdeněk PITNER -
Image vybrané destinace
Jiří ROZTOČIL -
Destinační loga pro krajinný marketing jižní Šumavy a regionu Mühlviertel
Josef KRÁLÍK