Kateřina Kafková

Bachelor's thesis

Analýza brandu turistické oblasti Toulava

Brand analysis of the destination management organization Toulava
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou brandu destinace Toulava. Destinace Toulava se rozkládá na pomezí Jihočeského a Středočeského kraje v okolí města Tábor. Cílem bakalářské práce je v teoretické části shrnout dosavadní dostupné informace o marketingu destinačních oblastí a konkrétně destinaci Toulava a na základě dotazníkového šetření v praktické části zjistit míru znalosti značky Toulava mezi …more
Abstract:
This bachelor thesis analyses the brand of the destination management organization Toulava. Toulava is situated on the borders of South Bohemian and the Middle Bohemian near the city Tábor. The aim of bachelor thesis is to summarize accessible information about marketing of the destination management organization and specifically destination Toulava. The practical part contains a questionnaire. This …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2020
  • Supervisor: Jiří Vaníček
  • Reader: Blanka Bejdáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79261