Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování ve městě Mělník – Petra Novotná
Petra Novotná
Bakalářská práce
Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování ve městě Mělník
Analysis of Retail Network and Shopping Behaviour in the city of Melnik
Anotace:
Práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků prodejny Potraviny Dvořák ve městě Mělník. Je zkoumána struktura nakupujících, souvislost či pravidelnost jejich nákupu. Dále jsou na základě výhrad zákazníků vůči této prodejně formulována určitá doporučení. První kapitola pojednává o současných trendech v nákupním chování v České republice a dotýká se tématu cenové citlivosti. Druhá kapitola mapuje …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of shopping behaviour of customers of the Potraviny Dvorak store in the city of Melnik. It is surveyed the structure of customers, circumstances or periodicity of their purchase. Based on criticism of customers against this store there is formulated some recomendation. The first chapter introduces current trends in shopping behaviour in the Czech Republic and touches …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15658
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Lenka Turnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15658
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Factor Analysis of the Live stream shopping in China
Yan Zhang -
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Nikola Kameníková -
Consumer behaviour in luxury clothing market
Denisa Toufarová -
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Analýza nákupního chování spotřebitelů se zaměřením na vybraný segment produktů
Magdalena BENDOVÁ -
Analýza nákupního chování na trhu s parfémy
Viktorie Jursová -
Analýza nákupního chování generace Z
Zuzana Smilková -
Analýza nákupního chování na trhu potravin
Michaela Michálková