Profesní identita editorů sociálních médií ve zpravodajství České televize – Bc. Dominika Lewczyszynová
Bc. Dominika Lewczyszynová
Diplomová práce
Profesní identita editorů sociálních médií ve zpravodajství České televize
The professional identity of social media editors in Czech Television news
Anotace:
Výzkumná diplomová práce se zabývá profesní identitou editorů sociálních médií ve zpravodajství České televize. Případová studie postavená na deseti kvalitativních rozhovorech s editory sociálních médií vychází z konceptualizace žurnalistické identity a žurnalistické profese. Studie přináší poznatky o tom, jak vypadají každodenní rutiny těchto pracovníků, jaké jsou jejich profesní role a hodnoty. Práce …víceAbstract:
The research diploma thesis deals with the professional identity of social media editors in Czech Television news. The case study, based on ten qualitative interviews with social media editors, is based on the conceptualization of journalistic identity and the journalistic profession. The study provides insights into what the daily routines of these workers look like and what their professional roles …víceKlíčová slova
profesní identita professional identity žurnalistická profese journalistic profession profesní hranice professional boundaries profesní hodnoty professional values profesní role professional roles pracovní rutiny work routines editor sociálních médií social media editor sociální média social media online sociální sítě online social networks logika sociálních médií social media logics média veřejné služby public service media veřejná služba public service Česká televize Czech Television případová studie case study kvalitativní výzkum qualitative research výzkumná práce research thesis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ywict/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2021
- Vedoucí: Mgr. Johana Kotišová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Klára Procházková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální studia a žurnalistika / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Soumrakové zóny v žurnalistickém poli - Profese novinářů a tiskových mluvčích
Anna Svobodová -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
Os media de serviço público em Portugal: alvo de controvérsia em vez de ser um elemento unificador?
Štěpánka Huláková -
Etický problém komunikace veřejnoprávních novinářů na online sociální síti Twitter
Klára Ješinová -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
Michail Tsikerdekis