Rozvoj komunikace prostřednictvím muzikoterapie u dětí s poruchou autistického spektra – Veronika Růzhová
Veronika Růzhová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Rozvoj komunikace prostřednictvím muzikoterapie u dětí s poruchou autistického spektra
Anotace:
Absolventská práce pojednává o rozvoji komunikace dětí s poruchou autistického spektra prostřednictvím muzikoterapie. Zabývá se obecnými informacemi o autismu a komunikaci těchto dětí. Dále navazuje na problematiku jejich řeči, se kterou se nadále může pracovat při muzikoterapeutických setkáních. Tato absolventská práce se zaměřuje hlavně na metody a techniky muzikoterapie, které lze využít pro rozvoj …víceAbstract:
The graduate thesis discusses the development od communication of children with autism spectrum disorder through music therapy. It deals with general information about autism and communication of these children. It also follows up on the issue of their speech, which can continue to be worked on during music therapy meetings. This graduate thesis mainly focuses on the methods and techniques of music …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/fl40y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2023
- Vedoucí: Jana Zajícová
- Oponent: Mgr. Eva Klípová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RŮZHOVÁ, Veronika. \textit{Rozvoj komunikace prostřednictvím muzikoterapie u dětí s poruchou autistického spektra}. Online. Absolventská práce. Praha: JABOK - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/wjcq8j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
The Attitudes of Social Workers in Kerala to Complementary and Alternative Interventions for Children with Autism Spectrum Disorders
Tomáš Hudec -
Přístup k žákům s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ z hlediska podpory sociálního začlenění a komunikace
Barbora Pátková -
Rettův syndrom
Kristýna Volrábová -
Vzdělávání dítěte s diagnózou Rettův syndrom v běžné mateřské škole
Eva SALVOVÁ -
Odlehčovací pobyty spolku Rett Community pohledem rodičů dívek s Rettovým syndromem
Martina PALÁNOVÁ -
Rettův syndrom
Olga ŠIRANOVÁ