Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce – Ing. Kateřina Gašparová
Ing. Kateřina Gašparová
absolventská práce studenta CŽV
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce
Activation methods in the selected teaching unit
Anotace:
V závěrečné práci jsem se zabývala aktivizačními metodami ve vybrané výukové jednotce. Jako téma výukové jednotky jsem si vybrala ochranu genofondu, z důvodu, že jsem měla možnost toto téma vyučovat během řízené pedagogické praxe. Cílem této práce bylo zpracovat téma aktivizačních metod a navrhnout vlastní aktivity do vyučovací jednotky na dané téma. V teoretické části jsem detailně klasifikovala …víceAbstract:
I dealt with activation methods in the selected teaching unit in the final thesis. I chose the protection of the gene pool as the topic of the teaching unit because I had the opportunity to teach this topic during supervised pedagogical practice. This work aimed to elaborate on the subject of activation methods and to propose own activities for the teaching unit on the given topic. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Lucie Smékalová, Ph.D. Ph.D.
- Oponent: Jiří Votava, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAŠPAROVÁ, Kateřina. \textit{Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/wjgjyb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíceloživotní / obor:
Rozšiřující kurz / Studium učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Metody a didaktické pomůcky k rozvoji mototriky u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku
Alena ZAHNÁŠOVÁ -
Didaktické pomůcky a metody používané u žáka s poruchou autistického spektra na prvním stupni základní školy speciální
Hana Pleskačová -
Aktivizační metody ve výuce biologie
Eva KOCIÁNOVÁ -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Didaktické hry a cvičení v edukaci žáka s Downovým syndromem a jejich efektivita vzhledem ke vzdělávacím oblastem RVP ZŠS
Radka Lišková -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Aktivizační metody ve výuce ČJ na 1. stupni ZŠ
Monika KRŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva