Problematika rozvoje metakognice u žáků se specifickými poruchami učení – Bc. Barbora HAMOUZOVÁ
Bc. Barbora HAMOUZOVÁ
Master's thesis
Problematika rozvoje metakognice u žáků se specifickými poruchami učení
Issues of the development of metacognition in pupils with specific learning disabilities
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na sledování úrovně metakognitivního uvědomění u žáků se specifickými poruchami učení. Cílem práce je zjistit, zda existují rozdíly v úrovni metakognice mezi žáky hlavního vzdělávacího proudu a žáky s vybranými specifickými po-ruchami učení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická se zabývá vybranými specifickými poruchami učení v kontextu možného …moreAbstract:
The thesis focuses on monitoring the level of metacognitive awareness in students with some specific learning disabilities. It aims to determine whether there are differences in the level of metacognition between mainstream pupils and pupils with the selected lear-ning disabilities. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoreti-cal part deals with the possible development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAMOUZOVÁ, Barbora. \textit{Problematika rozvoje metakognice u žáků se specifickými poruchami učení}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/wji6uz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAMOUZOVÁ, Barbora. Problematika rozvoje metakognice u žáků se specifickými poruchami učení. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special education (pedagogy) - counselling
Theses on a related topic
-
Preferované metakognitivní strategie žáků 1. stupně základních škol
Anna HAVELKOVÁ -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Subjektivní vnímání projevů specifických poruch učení a strategie jejich zvládání u dospělých studentů při studiu cizích jazyků.
Kateřina Spurná -
Self-efficacy a copingové strategie u dětí se specifickými poruchamu učení
Michaela Lysáková