Problematika rozvoje metakognice u žáků se specifickými poruchami učení – Bc. Barbora HAMOUZOVÁ
Bc. Barbora HAMOUZOVÁ
Diplomová práce
Problematika rozvoje metakognice u žáků se specifickými poruchami učení
Issues of the development of metacognition in pupils with specific learning disabilities
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na sledování úrovně metakognitivního uvědomění u žáků se specifickými poruchami učení. Cílem práce je zjistit, zda existují rozdíly v úrovni metakognice mezi žáky hlavního vzdělávacího proudu a žáky s vybranými specifickými po-ruchami učení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická se zabývá vybranými specifickými poruchami učení v kontextu možného …víceAbstract:
The thesis focuses on monitoring the level of metacognitive awareness in students with some specific learning disabilities. It aims to determine whether there are differences in the level of metacognition between mainstream pupils and pupils with the selected lear-ning disabilities. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoreti-cal part deals with the possible development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAMOUZOVÁ, Barbora. \textit{Problematika rozvoje metakognice u žáků se specifickými poruchami učení}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/wji6uz/.
Jak správně citovat práci
HAMOUZOVÁ, Barbora. Problematika rozvoje metakognice u žáků se specifickými poruchami učení. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Preferované metakognitivní strategie žáků 1. stupně základních škol
Anna HAVELKOVÁ -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Subjektivní vnímání projevů specifických poruch učení a strategie jejich zvládání u dospělých studentů při studiu cizích jazyků.
Kateřina Spurná -
Self-efficacy a copingové strategie u dětí se specifickými poruchamu učení
Michaela Lysáková