Hodnocení konkurence na vybraném trhu – Martin Duspiva
Martin Duspiva
Bachelor's thesis
Hodnocení konkurence na vybraném trhu
Evaluation of competition in the selected market
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je pomocí indikátorů vyhodnotit konkurenci na trhu s energií, určit její vývoj v čase a posoudit možný dopad na spotřebitele. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část poslouží k stanovení teoretických východisek a praktická k jejich aplikaci. Jako nástroj hodnocení konkuren-ce slouží finanční ukazatele, CR4 index, analýza PEST, Porterův model pěti sil a …viacAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to use indicators to evaluate competition in the energy market, to determine its development over time and to assess the possible impact on consumers. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part will be used to determine the theoretical basis and practical for their application. Financial indicators, the CR4 index, the PEST analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ing. Pavlína Komosná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Manažerské techniky
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Effective Recruiting as a Competitive Advantage
Gulden Zhumasheva -
Competitive advantage under Financial Fair Play: Strategic recommendations for European football club
Magsud Ibrahimov -
Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České
Petr Zátorský -
Konkurenceschopnost a konkurenční výhoda CrossCafe
Klára Seberová -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Lenka Hulová