Profesní problémy začínajících učitelů středních škol – Bc. Kateřina ŽMIJOVÁ
Bc. Kateřina ŽMIJOVÁ
Master's thesis
Profesní problémy začínajících učitelů středních škol
Professional Problems of Beginning Teachers at Secondary Schools.
Abstract:
Předložená diplomová práce je věnována profesním problémům, se kterými se potýkají začínající učitelé středních škol v praxi. První kapitola je zaměřena na teoretické vymezení učitele, jeho osobnost, strukturu osobnosti učitele, vyučovací styl a pojetí výuky. Druhá kapitola se zabývá požadavky na profesi učitele a problémy s nimi spojenými a třetí kapitola přibližuje teorii vztahující se k profesnímu …moreAbstract:
This diploma thesis is devoted to professional problems faced by teacher at beginning of secondary school in practice. The first chapter is focused on the theoretical definition of the teacher, his personality, the structure of the personality of the teacher, teaching style and teaching concept. The second chapter is focused to the requirements of the teacher profession and the problems associated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽMIJOVÁ, Kateřina. Profesní problémy začínajících učitelů středních škol. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / Teaching Specialist Subjects
Theses on a related topic
-
Podpora začínajících učitelů v MŠ
Sandra Bejdáková -
Zátěž a podpora začínajících učitelů - mužů na 2. stupni základní školy a nižším stupni gymnázia
Ondřej Smutný -
Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji
Tereza Strojilová -
Podpora profesního rozvoje u začínajících pedagogů 1. stupně ZŠ
Amálie MALOVANÁ -
Subjektivní vnímání faktorů ovlivňujících profesní vývoj začínajících učitelů (výzkumná sonda)
Petra Hliněnská -
Sebezkušenost jako součást profesní přípravy učitelů: Vývoj kurikula seminářů Sebezkušenostní příprava na profesi I a II
Tomáš Andrášik -
Vývoj profesní kariéry učitele mateřské školy
Alžběta Bořutová -
Učitel - jeho profesní vývoj a sociální vztahy ve škole
Josef Lukas