Vyhodnocování kvality distribuční sítě: Servisní služby v prodejní síti Škoda Auto – Bc. Aleksei Terekhin
Bc. Aleksei Terekhin
Diplomová práce
Vyhodnocování kvality distribuční sítě: Servisní služby v prodejní síti Škoda Auto
Distribution network quality evaluation: Service services in the Škoda Auto sales network
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo proanalyzovat souvislost mezi vyhodnocování kvality distribuční sítě ze strany výrobce a zákaznickou spokojeností s distributorem. Hodnocení kvality servisních služeb probíhalo v rámci společnosti ŠKODA AUTO a.s. V první kapitole teoretické části byly popsany distribuční systémy, specifika distribuce v automobilovém průmyslu, obecné dealerské standardy a dealerské standardy …víceAbstract:
The aim of this thesis was to analyze the connection between the evaluation of the quality of the distribution network and customer satisfaction with the distributor. The evaluation of the quality of service took place within the company ŠKODA AUTO a.s. The first chapter of the theoretical part describes distribution systems, specifics of distribution in the automotive industry, general dealer standards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 2. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
- Oponent: Hana Volfová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
The Dealer's Choice: Agenda-setting dynamics in the Council of Ministers
Aafke Rosa Strating
Název
Vložil
Vloženo
Práva