Vytvoření inovačního modelu pro posílení konkurenční výhody lázeňského zařízení v Karlových Varech – Tereza HÁLOVÁ, DiS.
Tereza HÁLOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Vytvoření inovačního modelu pro posílení konkurenční výhody lázeňského zařízení v Karlových Varech
Creating an innovative model to enhance the competitive advantage of the spa hotel in Karlovy Vary
Abstract:
Předložená bakalářská práce je především zaměřena na tvorbu a návrhy inovací ve vybraném podniku lázeňského zařízení v Karlových Varech. Vybraným zařízením je koncern Bristol Group, který je v práci podrobně představen. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V teoretické části je čtenář seznámen se základními pojmy z oblastí inovací, podnikání, cestovního ruchu a marketingu. Praktická část …moreAbstract:
The presented bachelor's thesis is mainly focused on the creation and suggestions of innovations in the selected company of the spa facility in Karlovy Vary. The selected equipment is the Bristol Group, which is presented in detail at work. The thesis consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, the reader is introduced to the basic concepts of innovation, business, tourism …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HÁLOVÁ, Tereza. \textit{Vytvoření inovačního modelu pro posílení konkurenční výhody lázeňského zařízení v Karlových Varech}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/wjv8my/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HÁLOVÁ, Tereza. Vytvoření inovačního modelu pro posílení konkurenční výhody lázeňského zařízení v Karlových Varech. Cheb, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková -
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta