Vytvoření inovačního modelu pro posílení konkurenční výhody lázeňského zařízení v Karlových Varech – Tereza HÁLOVÁ, DiS.
Tereza HÁLOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Vytvoření inovačního modelu pro posílení konkurenční výhody lázeňského zařízení v Karlových Varech
Creating an innovative model to enhance the competitive advantage of the spa hotel in Karlovy Vary
Anotácia:
Předložená bakalářská práce je především zaměřena na tvorbu a návrhy inovací ve vybraném podniku lázeňského zařízení v Karlových Varech. Vybraným zařízením je koncern Bristol Group, který je v práci podrobně představen. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V teoretické části je čtenář seznámen se základními pojmy z oblastí inovací, podnikání, cestovního ruchu a marketingu. Praktická část …viacAbstract:
The presented bachelor's thesis is mainly focused on the creation and suggestions of innovations in the selected company of the spa facility in Karlovy Vary. The selected equipment is the Bristol Group, which is presented in detail at work. The thesis consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, the reader is introduced to the basic concepts of innovation, business, tourism …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HÁLOVÁ, Tereza. \textit{Vytvoření inovačního modelu pro posílení konkurenční výhody lázeňského zařízení v Karlových Varech}. Online. Bakalárska práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Economics. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/wjv8my/.
Jak správně citovat práci
HÁLOVÁ, Tereza. Vytvoření inovačního modelu pro posílení konkurenční výhody lázeňského zařízení v Karlových Varech. Cheb, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková -
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta