Bc. Veronika Mamulová

Bakalářská práce

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené firmy, konkrétně Henry Schein s.r.o., která je přením distributorem stomatologických materiálů, přístrojů a dalších potřeb pro všechny typy zubních praxí a oborů. Cílem předkládané bakalářské práce je na základě zpracování teoretických východisek problematiky využití marketingu jako nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti …více
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on using marketing for improvement of competitiveness of a chosen firm, specifically Henry Schein s.r.o., a distributor of dental materials, instruments and other supplies for all types of dental practices and disciplines. The aim of this bachelor thesis is based on the theoretical background of the use of marketing as a tool for increasing the competitiveness of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Ing. et Ing. Martina Skalická, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING

AKADEMIE STING

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků