Využití metody Total Physical Response v počátečním vyučování ruského jazyka – Mgr. Jitka Jurčíčková
Mgr. Jitka Jurčíčková
Master's thesis
Využití metody Total Physical Response v počátečním vyučování ruského jazyka
Applying Total Physical Response method for elementary teaching of Russian language
Abstract:
V naší diplomové práci se zabýváme Využitím metody TPR v počátečním vyučování ruskému jazyku. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. V první, teoretické části, se zabýváme otázkou výuky cizích jazyků, metodami výuky a alternativními metodami vyučování. Uvádíme charakteristiku základních pojmů, shromažďujeme informace týkající se metody TPR a jejího zakladatele Jamese Ashera. V teoretické části se …moreAbstract:
In our diploma thesis, we deal with Applying Total Physical Response method for elementary teaching of Russian language. Diploma thesis is divided into two parts – theoretical and practical. In theoretical part, we deal with the question of teaching foreign languages, different kinds of teaching methods and alternative methods of teaching foreign languages. Further, we gather material about the TPR …moreKeywords
Total Physical Response metoda fyzické odpovědi na pokyn metoda alternativní metody didaktika pedagogika James Asher Ramiro Garcia Milan Hála Václav Cícha metodický list vyučování cizím jazykům didaktické cíle brainswitching split-brain corpus callosum osobnost učitele rámcový vzdělávací program Společný evropský referenční rámec předazbukové období azbukové období.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rruae/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 2. 2010
- Supervisor: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
- Reader: Mgr. Kateřina Kašíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Russian Language and Literature
Theses on a related topic
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza geomorfologických poměrů Rejvízské hornatiny a její využití pro vzdělávání v rámci moderních metod výuky fyzické geografie se zaměřením na vzdělávání nadaných a podporu talentu
Pavel RUŠAR -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová